Inte så lite regn...

Idag när jag var ute och fodrade Hisan morgonmaten så regnade det rejält. Jag blev genomsur om byxorna bara av att gå ner till hagen och tillbaka... hösten verkar ha kommit på riktigt.
Efter jobbet åkte hästarna in på box och Hisans medicinering avbröts en dag tidigare än jag hade tänkt från början. Rindning blev det inte heller någon för hans matte ville inte bli kall och blöt. Jag har faktiskt känt mig krasslig och stannade hemma från jobbet igår så det var inte värt risken att känna mig sämre igen.
Totalt sett blev det en mycket händelselös dag i mitt "hästliv" som nog inte ens förtjänade ett inlägg här...

Kommentarer
Postat av: djurjouren

Det var det kortaste inlägg jag set från dig :-)

2008-08-27 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0