I lampors sken

Usch vad mörkret börjar tära på mig. Och det hjälper ju inte direkt att jag är typ halvsjuk.

Jag åkte ut på kvällen efter kvällsmaten. Det fick bli ett pass i padocken. Det var tur att Hisan är i bra mycket bättre form än mig just nu, mig är det inte så mycket fart i nämligen. Det är konstigt vad trött man blir av hosta faktiskt -suck-.
Hisan var på supertrevligt humör. Han jobbade superbra. Vid ett tillfälle blev han sur och backade lite men kom snart på bra mycket bättre tankar och jobbade på än bättre efteråt. Vi var ute i ca 30 minuter, mer än så orkade inte jag. Jag försökte rida lite samlande så som jag lärde mig på sista träningen för Djurjouren. Detta varvade jag med mer framåt arbete på volter och fyrkanten. Jag hade på gramanen idag i fall att men jag behövde aldrig ta i den, i stället bara hängde den superlång. Det stör i och för sig mig en massa men jag får skylla mig själv när jag är för lat för att hoppa av och ta av den.

I morgon har jag visning av dyra och stora lägenheter i Kävlinge så Jessica tar hand och ridningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0