Idag var Annika på besök och jag försökte dela med mig lite av mina nyvunna sitskunskaper. Skall jag vara ärlig så tror jag mest att hon blev förvirrad. ;) Det blir nog lätt så när man försöker förklara något som man bara har börjat att lära sig själv. Annika red i vart fall Hisan på volten. Det var varmt idag och nästan vindstilla så flugorna som vi i  princip har varit förskonade från kom fram och var riktigt ettriga. Hisan var helt klart besvärad av dem och var inte fullt koncentrerad på oss tvåbeningar. Han uppförde sig ändå kanon och jobbade ok. Annika kommenterade att han var mycket bättre i munnen än sist när hon red honom förra sommaren. Det var kul att höra.

Därefter lurade Jan med oss ut på höbergning. Det tog en massa timmar innan höet var balat och uppe på jällen. Drygt jobb är det och vi blev rejält slitna. Annika ställde verkligen upp och hjälpte oss att få in allt trots att hon bara var med som min gäst. :D Det tackar vi särskilt för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0