Piggare

Söndag och jag var mycket piggare. Många fler saker blev gjorda.
Vi började med att köra långsamt med Lillebror och Leo. De gick en timme i jogg i vagn på banan. Lillebroren kändes jättefin och var lydig. Körde med tungband nu. Det var som natt och dag vill jag lova. Han är inte alls lika störig då.

Red sedan ut med Jessica. Jag red Lena och hon Hisan. Vi skrittade hela Billibjärs rundan. Det är inte ofta jag tar mig tid att ge mig ut på så länga skritt turer så det var mycket trevligt. Lena blev piggare och piggare och hade hon fått hade detta nog varit en sådan dag när hon "flög". Det kändes att hon var spänstig i steget. Hisan skötte sig som vanligt. Han är så cool när han har sällskap när man är ute.

Transporten blev tvättad inför lagning av asfalten på golvet och lilla rummet i selkammaren blev städat. Jag känner mig duktig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0