Äntligen fredag

Man skall ju lära sig av sina misstag, eller hur? Så igår innan bion i Malmö hann jag med en tur till Clas Ohlsson där jag införskaffade en smart liten ledlampa som fästes med kardborre och magnet. Den är batteridriven så nu skall jag inte slita mer på bilbatteriet...



Bondfilmen var bra förresten om nu undrade... det var scener från Siena med i den... usch vad jag saknar Italien.
Italienofilen Ulrika syndade idag igen och lunchade med Annette på V.E.S.P.A., underbart gott... nästa veckan kommer dock att bli återhållsam... isch.

När jag kom ut till stallet idag så var det tygligen igen som hade insläppet... sugna på att komma in var de i alla fall. Alla stod och hängde vid grinden när jag kom ut.
Efter eftermiddagsmålet blev det ett pass i padocken. Jag borde ha tagit gramanen idag... jag är superbra på att vara efterklok. Dagens pass reds i dressyrsadeln. Jag tyckte inte att jag kom ner ordentligt i sadeln idag. Som följd av detta kunde Hisan få mig ur possition när det började bli jobbigt. Till nästa dressyrpass åker gramanen på så att jag kan koncentrera mig mera på sitsen.

I morgon blir det Hubertusjakt på Revinge... Hisan och jag skall ha superkul och hoppa en massa kul hinder. Dessutom skall vi ge järnet på upploppet... he he

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Hittade din blogg på din facebooksida! :-) Kul att läsa hur det går för dig å hästen! Så du var å såg Bond... Hade faktiskt velat hänga med, som sagt gratis film är aldrig fel.. Men jag har skola i Munka Ljungby till 16.30 på torsdagar så det var omöjligt att vara i Malmö till 18 tyvärr...

2008-11-08 @ 23:54:50
URL: http://piddersfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0