Lugn fredag

Allt detta regnande, var kommer det ifrån? Det måste ju räcka snart nu det är ju blött över allt.

I vart fall var jag inte särskilt upplaggd för att rida runt i en klafsig padock i mrkret efter jobbet. Jag hade ju varit uppe tidigt dagen innan och efter en hel veckas jobb kändes det som ett bra beslut att ta det lite lugnt. Hisan fick altså vila och jag pysslade mest runt lite i stallet.

Nu blir det en hästfri helg för min del. Fredriks bror fyller 40 ochhan skall därför firas. Det bär av upp till östergötland. Jessica och Hisan får helt enkelt roa sig så gott de kan i det något blöta skånska vädret.

Kommentarer
Postat av: christerdotter

=) Idag har vi roat oss med Haifa på ridtur. Tyvärr blev tempot inte lika högt som Hisan ville, men imorgon kanske? Det var ju ganska geggigt ute...

Hoppas att ni har det roligt!

2008-11-15 @ 16:02:05
URL: http://christerdotters.blogg.se/
Postat av: Ullis

Det brukar ju vara bra speed när Haifa är med... inte för att hon hänger med Hisan om han får öka lite men mycket galopp brukar det i alla fall bli.



Jobbigt att inte vara i stallet på en hel helg måste jag säga...

2008-11-16 @ 20:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0