Repetition av läxan

Idag hade jag med mig Fredrik ut till stallet med kameran i högsta hugg.

Jag måste erkänna att jag var mindre fokuserad idag men Hisan hade lärt sig från igår. 5 språng var a piece of cake i båda varven idag. 6 gick också bra och i vänser varv lyckades det till och med bli 7... detta var ju inte riktigt planerat men Hisan visar ju att han kan korta sig och rundan där efter länga sig igen så att det blev 5 språng.

 

Detta är första hoppen och dessutom den enda filmen som är typ se bar... det skymde just när vi höll på vlket blir enormt tydligt på filmen.
Nästa gång jag roar mig med att hamna på film får jag se till att göra det i dagsljus. ;)

Kommentarer
Postat av: Djurjouren

Kul att se hur du har börjat använda rumpan även i hoppsitsen. Tror nog att du pga det snart är kvitt problemet med framåtlutad överliv.

2008-10-24 @ 11:16:58
URL: http://www.djurjouren.se
Postat av: Ullis

Häftigt att du överhuvudtaget kunde se något på filmen... det är typ jättemörk. Jag skall försöka se om det går att trixa med den.

2008-10-24 @ 13:19:51
Postat av: Anonym

Vad roligt att du la ut en film :) Fast man får ha lite fantasi haha. Ta en till i dagsljus så jag får se din fina häst in action!

2008-10-24 @ 14:24:54
Postat av: Cattis

Hoppsan glömde skriva namn. Jaja så går det när man är disträ

2008-10-24 @ 14:25:44
Postat av: Ullis

Jag vet att den blev mörk... dock måste min skärm hemma vara bra ljus... den syns mycket bättre där än här på jobbet... he he

2008-10-24 @ 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0