Mycket lite...

Det börjar ta på mig rejält detta. Jag har jobbat övertid varje dag för att få ordning på allt på jobbet. Att sedan hinna med stallet och träningen det jag verkligen tycker är roligt är ett styrke prov. Det känns dessutom att det går mot mörkare tider, jag ser inte alls fram emot det, snarare tvärt om...
Hisan vilade idag och jag passade på att ställa sakerna tillrätta i sadelkammaren. Jag fick flytta ut från selkammaren och nu fick jag "eget rum" till alla mina saker... riktigt lyxigt faktiskt.
Därefter åkte jag en tur med Iddi och hans matte. Det märks att den gule tycker att det är bra mycket roligare med vagnen än ridturerna och med pisken i högsta hug i ena näven går det riktigt bra. ;) Vi satt och tjoade en massa för att driva på honom i bland. Tänk om vi skulle ha gjort något liknade bakom en av travhästarna... då hade vi fått oss en res som vi sent skulle glömma.
I morgon startar Leo i Köpenhamn, håll tummarna för honom. Han har tränat kanon så om kusken bara kan hålla sig och inte driver honom med pisken i svängen så kommer det att gå kanonbra.

Kommentarer
Postat av: djurjouren

Fast det måste kännas skönt att du slapp bli arbetslös i varje fall. Hur länge komer du att ha det stressigt?

2008-09-04 @ 21:30:40
Postat av: Ullis #2

Tyvärr vet jag inte det än. Mitt kontrakt på jobbet går ut till månadskiftet och kollegan är bara sjukskriven fram tills dess som det ser ut i dagsläget. Men man vet ju aldrig... det är bara att stressa vidare och se vart det leder.

2008-09-04 @ 21:43:38
URL: http://hisan.blogg.se/
Postat av: Ullis

Tyvärr vet jag inte det än. Mitt kontrakt på jobbet går ut till månadskiftet och kollegan är bara sjukskriven fram tills dess som det ser ut i dagsläget. Men man vet ju aldrig... det är bara att stressa vidare och se vart det leder.

2008-09-04 @ 21:45:00
Postat av: Jessica

Säg till om du vill ha lite sällskap i stallet bara =)

2008-09-05 @ 22:45:33
URL: http://christerdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0