Sjuk

Det är inga hästar som är sjuka denna gången utan jag... och tur är väl det på sätt och vis.

Jag pallade mig ut till stallet på eftermiddagen då jag började känna mig lite piggare... den orken tog dock snart slut.

Efter att ha mockat en box och tagit in tre hästar och fodrat dessa är jag helt slut. Någon ridning blev det därför inte.

Jag hoppas på att må lite bättre i morgon. Jag har nämligen ringt på en annons för en ny dressyrsadel... det skall bli spännade och mycket roligt att få prova denna....

Nu bäddar jag ner mig och käkar vitlök för att vara fit for fight i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sova...Sova...Sova...

Ett bra sätt att få tillbaka krafter!

Aldrig kul att va sjuk...



KRYA PÅ DEJ!!!

2009-08-23 @ 22:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0