Brrr...

Det verkar som om värmen i bilen har pajat... vad är det med mig och värme... den verkar ju aldrig fungera runt mig denna vintern. Vare sig i lägenheten eller i bilen.

Idag vilade Hisan och fick i stället lite extra pälsvård.

Sedan blev det Lenas tur. Muggen är utläkt helt och hon fick också extra pyssel idag. Nu när jag inte klyddar med benen på henne längre tycker hon att det är trevligare att följa med in.
Dessutom kunde jag lyssna och känna sparkar från fölet. ;)
Oj vad det kommer att bli spännande när det kommer.

Förövrigt är Hisans sadel snart klar. Bommen är ok trots att jag hade fastnat och dratt krampan sned. Den skall för övrigt bytas. Det skall bli härligt att få tillbaka min sadel i vart fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0