El fel

Bah, jag som var så nöjd med att vara laglig när jag är ute och kör med släpet på vägarna. Idag bestämde sig elen för att lägga av mitt under färd. Mörkt blev det kan jag tala om. Det blir till att mecka släp i morgon. Jag skall iväg fredag, lördag och söndag enligt planeringen, suck.

Anledningen till att jag var ute och for var hoppträningen i Flyinge. Jag har tidigare sagt att 2009 känns som äret då saker och ting löser sig. Det känns mer och mer så. Det stämmer bättre och bättre i hoppningen med även om överlivet är långt i från där det skall vara. Idag hade jag mer bjudning och tryck och då gick det lätt som en plätt. I och för sig hoppade vi inga höjder idag men väl lite kluriga linjer, och massa titt grejer. Det var föresten Fredrik som höll i dagens träning.
Mot slutet orkade jag inte hålla i alla grejer 100% och därför fick vi ett stopp när vi med dålig galopp kom lite för nära.

På lördag blir det Pay & Jump igen och då skall vi göra bra mycket bättre än sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0