Det kliar i ridnerven...

Detta med att vila Hisan är sjukt tråkigt... jag undrar ibland vem som blir snabbast uttråkad av vilan... den nöten tål att funderas på. Det blir i vart fall ingen ridning för hans del förrän på onsdag, torsdag i nästa vecka.
Medicineringen fortsätter... har jag tur så betvingar jag inkarna på samma gång som bölden. Håll tummarna. Sedan skall bara min underbara Hisan vara kvar utan extra tillbehör.

Dina fick blir offer för min ridabstinens. Hon fick trava bommar, gå slalom mellan staketstolpar och göra öppnor. Lilla hästen tycker i och för sig att det är roligt att bli riden så hon misstyckte nog inte så mycket.

Annettes ostiopat (detta ord kan jag nog inte stava till) kom på besök och han tittade lite på Lena igen. Han tyckte att hon hade blivit jättemycket bättre och det var kul att höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0