Hemma igen

Idag fick Lena komma hem från hotellet som hon har varit på.
Brodda berättade att hon hade ovulerat och att nytt besök kommer att bli fredagen efter kristihimmelsfärd... perfekt tajming för då är jag ledig.
Hoppas nu att hon tar sig och att vi får se ett litet embryo då. ;)

Förutom detta har jag lekt hovslagare idag. Hisan hade busat av sig vänster framsko. Han har gått lite över tiden ed skoningen och hovslagaren är bokad till tisdag så det är ingen fara på taket men han fixar inte att gå utan sko på den stallplanen... den är full av vassa stenar och trots att alla skor satt på i morse så var det rejält slitet på hoven. Grymma stenar på Rustis...
Den 18:e kommer kiropraktor till Hisan... jag tror att det är välbehövligt. Jag misstänker låsning i rygg eller liknade... jag är inte alls bra på att se sådant men känslan är så i alla fall. Vi kommer att ta det lugnt fram tills dess...möjligen lite skritt men inget "riktigt" arbete.

Kommentarer
Postat av: Christerdotter

Känslan kan ju vara rätt, bra att kolla upp. För säkerhets skull... Vad är det för en häst du har som klär av sig så? ;)

2009-05-07 @ 21:20:51
URL: http://christerdotters.blogg.se/
Postat av: Christerdotter

Känslan kan ju vara rätt, bra att kolla upp. För säkerhets skull... Vad är det för en häst du har som klär av sig så? ;)

2009-05-07 @ 21:21:26
URL: http://christerdotters.blogg.se/
Postat av: Christerdotter

Ok, NU fungerar din blogg lite väl bra! Haha!

2009-05-07 @ 21:22:32
URL: http://christerdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0