Lössläppt?

Jag har suttit och funderat på titeln på detta inlägg ett tag nu men jag får inte riktigt till det...men nästan.

Så idag har massören varit i stallet. Hisan blev rejält knådad vilket han bara tyckte var trevligt. Han blev även lossad på ett antal olika ställen. Bland annat under magen där maggjordsplattan ligger... och han har reagerat ganska kraftigt på den i vinter så det är säkert något som har varit där. Vidare lossades en dära vänstebogen som jag har ondgjort mig över ett tag nu och mellan frambenen. Jag fick frågan om han hade kraschat nåot hinder... och det har han väl inte... men vi har sladdat in i ett par. Det kombinerat med att han har levt om i släpet och gått omkll i hagen plus lite annat kul som han kan ha hittat på så är det inte så konstigt om det är en och annan låsning som finns.

Han lossades även i nacken under vilda protester från Hisans sida. Detta har han haft länge det vet jag. Han har länge visat obehag när man har rört honom på vänster sida bakom öronen.

I morgon blir det skritt och det skall bli spännade att känna om det är någon skillnad.

Ny behandling är redan inbokad efter italienresan, sedan får vi komma igång med tävlingarna.

Kommentarer
Postat av: Christerdotter

Vad skönt för honom, verkligen.

2009-05-19 @ 18:31:09
URL: http://christerdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0