Lungn tur

Det blev en liten runda i skritt igår. Hisan och jag var på Kaninlandet. Han var lugn och lite mer avslappnad än de tidigare dagarna. Han fick göra lite lösgörande övningar på fältet.
Bogen är fortfarande lite på vift men den känns mer påverkbar utan att vi skall bli ovänner om det. Hisan kom också snabbare till eftergift äv vad han har gjort på sistonne.

Idag blir det en längre skritt tur med än mer lösgörande arbete. Fram åt helgen skall vi vara fullt igång igen.

Själv skall jag sätta mig på en mycket strikt diet och jogging varannan dag fram till Italienresan. Det är dax att ta tag i mig också för det har jag också försummat under vintern och våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0