Massage

Hisan har blivit masserad och stod och njöt med dimmiga ögon på stallgången.

Lite spänningar vid manken och så roterad i bäckenet på höger sida var vad som hittades. Spänningarna runt manken påtalades högljut från Hisans sida men släppte superfort.

Massagedagar är vilodagar och Hisan blev därför endast ompysslad idag.

Därefter åkte jag ner till Lena och fölis. Jag var superläskig idag... dessutom skrämdes jag med blixten när jag försökte ta kort. Men det är lika bra att hon vänjer sig... det kommer att blixtra friskt i vinnarcirkeln när hon kommer dit.

Lena ansåg att det var klia som hennes tvåbening skulle göra idag. Hon gick runt mig och ställde sig nära med de ställen där jag skulle klia. Rumpa, bog etc. Så jag kliade Lena och Lena kliade fölis... super.

Därefter satte jag mig i höet och då blev jag mer intressant. Fölis kom fram och inspekterade och snusade mig i håret. :D

Kommentarer
Postat av: Christerdotter

"Lika bra att vänja sig" Den var bra, rätt inställning :D

2010-05-02 @ 16:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0