Not another manic monday

Igen ridning idag. Hisan fick vila efter helgens hoppning. Han fick nöja sig med att bli borstad.



Hisan låter hälsa att oavsett vilka små söta föl som föds är han stjärnan!

Innan dess var jag nere och hälsade på Lilla igen. Jag kommer att bombardera bloggen med bilder framöver.

  

Jag hade med mig Emmy, Jan och Göran ner som alla ville beundra den lilla.

Lenas mjölkproduktion hade verkligen kommit igång. Det formligen rann mjölk ur henne och lilla fölis hade en rejäl mjölkmustasch när hon hade druckit.

Hon har rättat upp sig än mer i kotorna nu. Hon går fortfarande lite på ballarna men någon dag till så löser det sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0