Måndag

Jag fick låna en gigantisk och mycket fyrkantig Volvo av bilverkstaden. Den är stor som jag vet inte var och det käns verkligen som om man rattar en kontainer när man kör. Men den har drag så om jag bara får tag på vinterdäck till släpet som jag har lånat så kan jag kanske komma iväg till ridhus senare i veckan.

I morgon och övermorgon har jag ändå inte tid.

Hovslagaren kommer i morgon. Jag har dristat mig till att köpa snösulor till Hisan. Tanken är att förse Hisan med dessa men jag kan ge mig på att det blir töväder och rejält med lera om vi sätter på den... lagen om alltings jävlighet med andra ord.

I övermorgon kommer massören föresten.

Idag var det temp koll. Han var lite högre i temp idag, 38,0. Hisan var dock pigg och såret hade runnit men det var inte mer svullet än igår.

Vi begav oss ändå ut på en lite skrittrunda i snön. Hisan trampade på med massor av energi och var mycket possitiv. När vi har fått snösulor skall vi trappa upp motionen. Just nu med styltor tycker jag inte att det är lönt. Min förhoppning är också att svullnaden skall börja gå ner nu också och att han inte skall han ens en låg temperaturstigning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0