Tävlings krångel

Idag har jag bara tagit hand om Hisan. Han har blivit masserad med arnika och grundligt borstad. Vila med andra ord. I morgon skall jag in till Jägers efter jobbet och titta på Hugo Åbergs så då blir det inte heller ridning för min del. Hisan blir riden ändå. Jag hade ju anmält mig till tävling i Hästhagen på söndag... trodde jag. Tävlingen blev inställd på grund av för få starter. I stället panikanmälde jag mig till Södra Sallerup och då till unghästklasser i stället eftersom jag tänkte vara lite ekonomisk nu när jag efteranmälde mig. Men nu verkar det som om jag slapp betala efteranmälningsavgift... Det kan ändå vara bra att rida unghästklassen. Det blir mindre press på mig då och mindre folk på framridningen. Ja ja vi får se. Det var ju ett tag sedan jag tävlade nu. Tur att Hisan är mer van. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sådär... nu har jag klyddat till det för arrangörerna och bytt runt på klasserna. Avdelning A fick det bli ändå nu när det visade sig att det inte kom med någon efteranmälningsavgift. Man behöver ju inte vara dumsnål bara för att man är dum... eller något. :D

2010-07-26 @ 20:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0