Hur gick det till?

Jag orkade tydligen rida Hisan idag även om jag ganska omgående efter att jag kom hem från jobbet inträdde i zombi-fasen.
Vi var nämligen i Danmark igår med jobbet... sådana dära utflykter tar verkligen på krafterna. (Läs: Vi hade firmafest igår.)

Nåväl... när jag väl hade tagit mig i kragen och kravlat mig upp på Hisan gick det över förväntan.
Jag hade konkat ut två bommar som låg med 12 meter emellan. Galoppjobb stod på schemat.

45 minuter orkade jag med och Hisan jobbade bra. Vi gjorde tempoväxlingar, byten och så då över bommarna.

Både jag och Hisan var genomsvettiga men nöjda efteråt.

Nu är jag däremot helt väck och tackar för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0