Paddockridning

Idag har det varit mer krut i mig igen.

Hisan blev riden i paddocken. Dressyrsadel och graman. Vi övade på sidverts och skolor och slutliten på övergångar utan att han slog sig fri.

Bitvis gick det super och bitvis blev han mycket arg på mig när jag inte var nöjd utan drev på honom igen för att göra om avsaktningen. Han har inte gjort så innan så jag antar att det är ett försök att slippa. Med lite lirkande fick vi fina övergångar tillslut.

Jag behöver träna dressyr igen. Jag skall se om jag får tag i Nina för en ny träning.

Det har varit soligt idag men så här på kvällen var det riktigt kallt ute. Det är tur att Lena sover inne nu när hon är utan täcke. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0