Snart helg igen... torsdag med andra ord

Det är tur att det är fredag i morgon. Jag bara längtar efter helgen.

Idag har Hisan vilat. Jag har i stället varit inne på Jägers och ridit på Sir Remington.

Han har ju rest en massa på sistonne men han verkar inte så brydd över det. Han var fin och mjuk idag.

Jag red först på slingan. Mycket öppnor och slutor varvat med igångstättningar/avsaktningar i skritt och trav. Vi avslutade i volten och med ökningar och minskningar i skritt. Han hade tydligen skrittat mest och tagit det lugnt sedan han kom hem från Frankrike men det märktes inte. Visst var han pigg men inte störig utan bara härligt fokuserad.

I morgon skall jag och Hisan till ridhuset för att trimma lite innan lördagens tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0