Födelsedag

Idag fyller Hisan 9 år på riktigt. Jackson fyller 1 år idag också... men detta är Hisans blogg.

Är det födelsedag skall man bara göra roliga saker.

Alltså fick Hisan gå ut på gräs för första gången för i år i eftermiddag. Han får gå i den roliga hagen med en kulle och en massa stockar i. Snacka om överblick där uppifrån. :D

När jag kom till stallet blev det färd av till Jans för galoppjobb. Vi började med skritt på tippen. Växtligheten har verkligen tagit fart där nu. Vi kom inte fram på samma ställe som för två veckor sedan. Åtta vändor blev det sedan på banan och Hisan fick springa på riktigt rejält i fysprång på slutet.

Uppförandet var prickfritt. Till nästa galoppjobb får jag våga mig på att rida i galoppsadeln.

Dusch efteråt och så stora äpplen när han kom tillbaka till stallet.

Jag hoppas att han uppskattade sin dag!

Och ja, jag vet att hästar inte bryr sig om sådant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0