Humöret uppåt

Den där tandfixen igår var verkligen värd vad den nu kostar. Vilken skillnad!

Hisan har knaprat på bettet innan och varit joxig i munnen. Vilken skillnad det blev efter fixen. Och inte bara i munnen utan hela Hisan var än mer possitiv idag.

Jag hade lagt fram travbommar och två galoppbommar med 21 meter mellan.
Stallägarna har köpt en sats sådana där SafetySystem hindermaterial. Så jag var bara tvungen att testa de nya färgglada bommarna... men jag skulle ju inte hoppa.

Han gick fint över travbommarna. Jag har tyckt att han har missförstått de träfärgade som vi hade innan lite (men det kan vara inbillning från min sida. Men de smälte lixom in i banan, speciellt i skenet av kvällsbelysningen.), och nu hade jag inte alls samma känsla.

Galoppbommarna fungerade också super. Vi red på fem språng fram och hela sju språng tillbaka. Däremellan 6 normala språng. Hisan svarade bra både framåt och tillbaka.

Så jag är mycket nöjd med dagens ridning. Jag behövde verkligen en humörhöjade så detta var som på beställning. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0