Vombat

Nu i eftermiddag har jag varit med Camilla och Vombat.

Hisan och Skutt går så bra ihop. Jag vet att jag har skrivit det förr men det tål att skrivas igen.

Camilla och jag hade en mysig pratstund dessutom. Tyvärr tappade jag rösten därefter men jag tror inte att jag behöver den i morgon ändå så det löser sig.

Det blev mycket skritt en hel del trav och lite galopp. Jag tror att det blir en bra uppladdning inför morgondagens hopptäving i Trolleholm.

Hisan har därför fått bada och jag har putsat och grejat nu i kväll.
I morgon bitti skall han få åka förnämligt till tävlingen dessutom då vi skall lifta med lastbil dit. ;)
Jag förutsätter att Hisan har sått på lastbil förut när han var på galoppen och hoppas att han skall åka bra i den.

Dessutom skall vi få hjälp av Tord på tävlingen så jag hoppas att mina nerver skall hålla sig lugna och att vi skall kunna göra bra rundor. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0