Mot Blåkulla?

Det är väl dit jag skall ikväll? He he

Igår var jag och Fredrik i Göteborg och därför blev det ingen ridning för mig.

Idag efter att vi kommit hem blev det däremot en snabb genomkörare av programmen för min och Hisans del.

Hisans form är stundtals mycket bra och stundtals katastrofalt spänd... sammanfattningsvis kan man säga att 3 av 4 hörnor på Melonbanan är spända och däremellan är det hyfsat. Tur är väl det att tävlingen inte kommer att gå där.
Idag hade vi dessutom lite extra krydda av att det skall hållas ett islandsmästerskap i helgen så hela Flyinge kryllar av små luddiga, töltande raggsockor. Miljöträning på högsta nivå med andra ord. ;)

Vi red igenom båda programmen... för det har visat sig att vi nog skall rida LA:3 som förklass.

Som sagt, jag upplever det som om Hisan är i grym form och idag har jag också fått filmat så jag vet att det ser bitvis bra ut.

Matte skall bara inte studera mankammen ingående, hålla in armbågarna och luta/räta upp sig aningens så kanske vi kan lura de andra att vi faktiskt är på rätt plats.

Vi trimmar vidare i morgon för att putsa till övningarna ytterligare och bli än mer igenom i Hisans form så kanske, kanske vi kan göra bra ifrån oss på lördag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0