De där ouppnåliga procenten...

Nu har jag nått dem.

I första klassen fick vi över 61% i LB:3.

Hisan kändes jättefin och tydligen var domaren och jag överens.

Till klass två fick Hisan vänta i över två timmar i släpet. Han hade svårt att ladda om och även om han kändes fin var han inte lösgjord tillräckligt. Han blev lång och energilös.
Känslan precis när jag gick av banan var dock bättre än vad protokollet visar men när jag tittar på filmen så har jag definitivt fått rätt bedömning. Även om den första domaren gav kreativa och dessutom possitiva kommentarer och den andra var mer barsk i sina utlåtanden.

Nu har jag nått mitt dressyrmål för sommaren och det käns super. När vi flyttar "hem" till Flyinge igen skall vi ta tag i tränandet igen och till nästa sässong skall vi sätta målet högre. Då är det även någon placering som gäller och eventuellt godkänt i LA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0