Lat dag

Idag har jag firat att min semester bröjat genom att ta en lång sovmorgon. Sedan har jag bara varit hemma ända till eftermiddagen. Det var länge sedan och djuren här hemma har i vart fall gillat att ha mig här. ;)

Hisan har liksom jag fått en lugn dag. Han har endast blivit avlerad... vilket säkert kommer att behövas varje dag nu under sommaren. Så länge Hisan är nöjd får väl jag stå ut.

Den lilla är den ända som har tränat idag.

Dagens pass bestod i att jag själv selade på henne och lade på huvudlaget uppbunden på stallgången. Sedan gick vi ut och gick en runda runt på stallbacken innan grejerna åkte av igen.
Hon var så duktig idag igen. Inga konstigheter att få på sig sakerna. Hon är så cool med allt. Tanken är att påbörja tömkörning nu till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0