Måndag igen

Nu kan man fråga sig varför fredagens inlägg blev dubbelt?? Det är det inte om man kollar på sparade inlägg i loggen till bloggen... skumt.

Idag var det skönt att åka till stallet efter en hel helg med helt andra aktiviteter. Jag har haft det underbart trevligt utan häst. ;)

Poolbad och annat trevligt har jag gjort. Men jag har också lyckats med att bränna mig något vansinnigt i solen... Det innebär att jag inte har några som helst bekväma kläder just nu... galet.

Hisan var pigg idag. Han deklarerade bestämt att han inte alls behöver vara konvalecent nu utan tyckte att jag var mesig som mest ville skritta.
Vi får helt enkelt lösa det genom att öka motionen.

Idag la jag in flera travbitar och försökte få honom att fokusera och jobba i skritten. Att få honom att jobba när vi väl travade var inget bekymmer men i skritten var det svårare. Det var fullt av flygfän i luften och med dessa finns det inget som heter fokus.

Än har vi i vart fall sluppit bus och har enbart varit pigga... det tackar vi för och satsar på att vara igång helt i alla gångarter till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0