Hemma SPA

Lite avis på Hisans behandlingar är jag allt. Jag får nog se till att unna mig själv någon snart.

Massören kom nämligen idag.

Hisan har ju varit lite kantig i höger galopp på sistonne så det kändes extra skönt att han fick bli behandlad idag.
Massören hittade lite i höger fram och längs revbenen på samma sida. Jag var lite förvånad över att det satt där. Jag trodde att det skulle sitta i länden. Men jag har ju dålig koll på det där med anatomi så det var inte så konstigt att jag gissade fel.

Eftersom han ändå har fungerat så bra på sistonne så var det bra att det inte hann utveckla sig till något dumt.

Nu har vi en aktiv helg framför oss med dressyr på lördag och hoppning på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0