Lite från sidan...

Kände mig inte alls ridsugen idag. Tänkte att jag i stället skulle se till att tömköra.

Nu när jag befinner mig med Hisan vid hästmeckat nummer ett där alla kan allt så har jag inte varit så sugen på att ta ut Hisan för att longer-tömköra vilket är typ det jag gör...
Jag har ju aldrig lärt mig det där på riktigt utan jag har bara selat ut och tja, kört...

Hisan gick oavsett i fin form. Han bjöd massor och var taggad. Så där sett från sidan såg han oförkämt elastisk och mjuk ut dessutom. Det är intressant att se sin häst från den vinkeln ibland. ;)
Jag tror att min analys från gårdagen var helt rätt. Han är taggad till tusen. Vi skall bara lyckas med att tygla det.

I morgon kanske det blir hoppning. Jag får reda på det under dagen. Inte helt optimalt men annars får jag se till att köra ett rikigt hårt dressyrpass som uppladdning. Vad det blir får morgondagen utvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0