Måndag igen

Fullt ös som vanligt. Jag har överhuvudtaget inte hunnit sitta framför datorn hemma på en vecka. Jag har ju det mesta i mobilen. Jag kan dock inte blogga i den. Så här kommer en bunt inlägg på en och samma gång. :)

Jag fick tid till röntgen i morgon. Eftersom lillan inte har åkt i mitt släp och lilla lukan har varit trasig i över ett halvår fick jag lite panik. Jag åkte i ilfart till Flädie och inhandlade ett beck och lite skruvar och muttrar.
Sedan bråkade jag med släpet en lång stund för att kunna fästa det.
Jag kan säga att det känns i ryggen rejält nu.

Men nu kan luckan vara uppfälld. :D

Jag har den alltid nere när jag kör Hisan, därför har jag inte brytt mig.
Men första turen på motorvägen med den lilla är det nog bra om det är stängt runt henne.

Röntgen kommer att ske på Jägersrokliniken.

Utöver att bråka med släpet hann jag med passa när hovslagaren kom till Hisan och även rida en liten sväng.

Det blev en halvtimmes kravlös ridning, mest i skritt men också lite trav och galopp. Vi tog oss över den lilla bäcken igen dessutom. Hisan kan fortfarande inte tänka sig att blöta ner hovarna i den. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0