Inte helt med

Alltså jag är galet nervös över det här med operationen. Jag är inget bra på att inte påverkas av sådant här.

Stackars Hisan fick lite mer skäll än han förtjänade på dagens hoppträning bara därför.
Igår gick han ju så bra på slutet av träningen och idag var han tillbaka i att bara gå ur form så fort något blev jobbigt. Och så jag som inte alls var på samma planet var ju ingen bra kombo.

I vart fall hoppade Hisan helt suveränt utom när jag glömde rida... fast det får jag ju ta på mig helt. Alltså jag är inte samlad nog för att ens skriva ett vettigt inlägg. Det beror säkerligen på att det är min egen lilla svarta som står på spel.

I vart fall fick jag bilderna idag. Och man behöver inte vara expert för att se det som skapar problem för henne.



Håll nu tummarna för Lilla i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0