Ett par dagar sedan sist

Hoppas, ett par dagar har gått sedan senaste inlägget.

Jag har nämligen inte varit hemma och hunnit skriva och dessutom har mobilappen slutat fungera. Så kan det gå.
 
Det kommer nog bli ett par inlägg över helge för att täcka upp dagarna.
 
I torsdags var jag iväg med jobbet så då blev det ingen hästaktivitet för min del.
 
Sent hem blev det också.
 
I fredags blev det dock lite tid i stallet men ingen ridning. I stället blev det skofix.
 
Hisan hade tappat en baksko och Lillas skor satt på sniskan bak. Så blir det lätt när jag skor själv. Jag har ingen fungerande nittång så då lyckas jag inte alltid att få sömmen att sitta. Nåväl... det var ju lätt fixat i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0