På tur

Alltså jag är helt fascinerad av de där kartorna som min app skapar. Idag har vi varit ute i 50 minuter och avverkat ca 7 km. Det hade jag inte haft koll på utan den. ;)



Båda mina hästarna har varit ute på tur idag. Emmy var med och det är verkligen trevligt med sällskap.

Hästarna hade verkligen vårkäslor vilket för Hisans del betydde en hel del hopp och brall.
Lilla är inte alls lagd åt det hållet utan hon var bara väldigt pigg och glad. ;)

Blandad trafik blev det på turen och minst sagt blandat underlag. Grusvägarna är underbara men bitvis var vägarna rena lerpölar. Jag är glad att vagnen jag har är hyfsat terränggående även om jag verkligen fick hålla i mig för att inte studsa ur den bitvis också.

I morgon är det båda som skall in på Jägers.
Hisan skall få ett jobb på Ascotbanan (ridhästträning) och Lilla skall gå ett jobb antingen på milen eller slingan beroende på underlaget. Heldag i morgon alltså med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0