Födelsedags present

Idag fyller jag år och det har jag firat med en förmiddagsritt i Vomb med min älskade Hisan. Vi hade sällskap av Kristina och Rune. Härligt väder var det dessutom. Underbart!

Dagens bästa present var att Lillas svullnad på benet har börjat ge vika. Skenan är nästan fri från svullnad nu men knäet är fortsatt stort. Men det är på väg åt rätt håll och det gör mig glad.
 
Hjälps åt
 
Lite andra hästrelaterade grejer har det också blivit:
Ny flugspray och en magic brusch. Det skall blir spännade att prova den borsten, alla pratar ju så gott om den.
 
Bästa flugmedlet
Fler hästrelaterade presenter kommer när jag varit nere i Falsterbo. Inköpslistan där är lång. Vi får se vad jag hittar. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0