Fulltid

Det blev ingen ridning för Hisan i kväll utan enbart sanering inför morgondagens tävling. Han gick ju rejät igår så vila var befogat på sätt och vis.
En grundlig rykt och massor av päslglans behövdes för "rengöringen". Vädret medgav inte riktigt bad i kallvatten även om det är vad som skulle behövts.

Jag lade i stället två timmar på att pusta 2/3 av alla mina läderprytlar som jag har i stallet. Påminn mig gärna nästa gång jag vill köpa något nytt om hur kul jag tycker det är att smörja saker...

Nu är i vart fall hopputrustningen klar för morgondagen och dressyrditon inför onsdagens start. Alltså får Hisan gå med hopputrustning fram tills dess... *latmasken*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0