Midsommarhelg = tävlingshelg

I går var jag ute med Kristina på tippen, ja gamla rögletippen och red. Oj vad jag saknar de där omgivningarna.
 
Vi började med ett varv i skritt och red sedan Billebjersrundan innan vi avslutade med snabbare galopp uppför på tippen igen.
 
I dag var det tävling igen för Hisans del. Dressyr den här gången och i Landskrona. Tävlingsplatsen ligger mitt inne på en friidrottsarena. Det är en helhäftig tävlingsplats. Sådant gillar jag.
 
Hisan kändes jättefin men stelande tyvärr till inne på banan. Men oavsett putsade vi vårt LA rekord och de där 60% som jag siktar på i år är snart inom räckhåll.
 
 
Lilla har joggat både igår och idag. I morgon blir det en vilodag för henne och sedan lätt jobb, mest skritt på tisdag. Därefter har jag planerat in nytt Jägersrojobb på onsdag.

Kommentarer
Postat av: Celie

Vad kul att ni kommer närmare och närmare ert mål!

Sv: Åh, det vore ju kanon! Såg dig inte i startlistorna först, du var ju jättelångt ner i 1.20. Men då kanske jag bara behöver skaffa hästskötare till 1.30 då :) Det lär ju ta lite tid.. Helt galet mycket starter!

2012-06-26 @ 22:47:06
URL: http://celiegunnarsson.wordpress.com
Postat av: Celie

Sv: Det skulle ju faktiskt vara en idé.. Vi kan ju fråga honom ikväll! :)

2012-06-28 @ 13:58:38
URL: http://celiegunnarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0