Energi

Ljummen kväll i kväll och jag riktigt känner hur energin återvänder vilket är härligt. Jag har gått på tomgång ett tag nu.
Varesig jag eller Hisan gillar när det är kallt, det är bara motigt. Idag kände jag verkligen skillnaden för oss båda.

Lilla hann jag precis köra en halvtimme i skymningen. Det blev dryga 4km.
Söta hästen uppförde sig som vanligt prickfritt. Det är en fröjd att vara ute med henne. Jag kan inte sluta le.

Hisan fick gå i ridhuset då det hade hunnit mörkna med för första gången på bra länge orkade jag rida ordentligt. Oj vad tokigt det låter men det blir mest bara motion och underhållsridning när jag inte orkar.

Nu lossnade han fint och vi lyckades till och med göra byten med både fram och bak samtidigt precis där jag gav hjälpen. Det är minsann inte fy skam. ;D

Nu kommer jag åka bort med jobbet i två dagar men när jag återvänder så hoppas jag att vi kan hålla den här energinivån och kan ladda ordentligt inför helgens tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0