Galopp och halvdag

I tisdags blev det bara en kortis in till stallet och sedan blev det helkväll inne på Jägers då det var stordag men finfina löp.

Jag gillar verkligen galopplöpen. Så fina hästar, underbart.
Jag hann även med att inhandla nya pjux till Lilla och en mössa så att hon inte skall få skav av checken. Mössan blev svart, det är inte meningen att den skall synas.


Huvudfoting?

I onsdags hade jag halvdag på jobbet. Det innebar att jag hann med mer i stallet. Så Hisan och jag åkte ner till Camilla och red ut i skogen en sväng. Det blev en lugn tur för Hisans del och mysigt för mig att komma ut i naturen lite.

Lilla joggade ett lätt pass hemma vid. Det är ju stora tävligar på G på Flyinge och de hade redan börjat stänga av på flera ställen inför detta. Nyttig miljöträning för Lillas del med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0