Morgonritt och soligt Jägersro

Gårdagen startade med en tidig ritt på Hisan i parken. Jag verkligen älskar de där morgonarna när solen värmer.

Hisan jobbade på bra även om han brast i fokus ibland. Jag är nöjd med passet oavsett. Vi jobbar vidare på den snävare ramen för hans del. Det blev mindre motstånd från honom den här gången så vi är på gång.

Därefter bar det av in till Jägers. Emmy följde med och därför blev det en hel del fotat.
Det är superkul att ha så fina bilder på henne.

Hon har döfin aktion och fint svävmoment som Emmy fångade och förevigade.

Jag såg däremot att jag nog kan korta checken något hål till också.

Vi voltade vilket Lilla klarade galant. Däremot tyckte hon att det var en bra idé att galoppera i första sväng. Det var ju inte så lysande men det går säkert att råda bot på det också. Gång nummer två var det aldrig ens i närheten av galopp. Lilla busfröet.

Hon gick full distans i 40 fart. Hon tog i fint på upploppsrakan och sprang då på i 30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0