På Milen

I tsidags var jag hästledig igen så jag hann med en massa saker som annars bara får bero. Som att tvätta mina fönster till exempel. Minst sagt välbehövligt.

I onsdag fick Hisan vila för jag åkte in med Lilla till Jägersro efter jobbet. Det fick bli ett pass på milen i rätvarv. Och som hon travade. Helt klockrent och ganska snabbt gick det också. Nu har jag inte min klocka för tillfället för den är inlämnad på lagning men det gick undan.

Uffe som jag rider hästar åt kollade på henne och tyckte att hon såg ut som en liten guldklimp.
Jag uppskattar verkligen hans hjälp för jag har ju ingen erfarenhet av så unga travhästar, och knappt av travhästar heller om jag skall vara ärlig. Men vi är på rätt spår och det är superkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0