Vomb

För att få igång oss och hitta på något extra kul åkte jag med Hisan till Vomb och red tillsammans med Kristina.
Vi red den långa slingan och var ute i 1,5h med mycket galopp.

Hisan älskar Vomb och det gör jag också.

Det blåste en hel del i fredags men med skydd från skogen var det helt underbart. Vi hade en supermysig ritt med mycket snack emellanåt.

Lilla fick ett kort skrittpass nmär jag kom hem. Det hade blåst upp massor och jag satt och frös något kopiöst.

Nästa helg är det stor körtävling på Flyinge så skritten blev även miljöträning om man säger så. Det har nämligen plockats fram en massa extraprytlar som skall stå i körhindren på maratonbanan som är spridda lite varstans. Och inget är ju så farligt som nya prylar på välkänd mark.
Lilla tittade till men med lite fart - trav - kom vi förbi allt.


Kommentarer
Postat av: Celie

Vad härligt det låter! Ärtan och jag måste följa med till Vomb någon dag :)

2012-05-14 @ 23:32:50
URL: http://celiegunnarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0