Hästfritt

I vart fall nästan. Jag har varit en sväng till Sharpman utanför Mjölby för att kolla in om de hade något kul.

Lite besviken blev jag faktiskt på deras sortiment. Det kändes som om de plockat ut en hel del, det är ju Globen nästa helg. Eller så är jag bara så bortskämd med de butiker som vi har nere i Skåne. Det blev alltså inget inhandlat idag.

I vart fall har Sharpman galet bra service i sin webbutik. Jag beställde ju ylletäcke till Lilla från dem. Beställde det på fredagen och fick det med posten i Lund på måndagen. Dessutom hann jag lägga till en del till beställningen efter att jag lagt min order. Suveräna.

Jag hann med och fika med en syssling i Linköping också. Jag har inte träffat henne på kanske 20 år så det var jättetrevligt.

Kanske blir det en sväng till stallet i morgon kväll för att köra Lilla. Jag har inte bestämt mig för i fall jag skall det eller ej än. Det beror på när vi kommer hem och i fall jag orkar.
Lilla skulle må bra av det men det skulle bli ett träningspass i mörker i så fall.

Undrar om de skulle funka att köra med pannlampa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0