Inte direkt årets bästa ritt...

Kanske till och med den sämsta...
 
Hisan var spänd redan till veterinärbesiktningen.
 
Inte blev det bättre på framridningen och ve och fasa... det stod en bil i hörnet på ridhuset. Det gick bra att passera den i höger varv men absolut inte i vänster. Så det blev hoppat 5 hinder.
Innan dess hann vi riva 4 och stoppa en gång på grund av att Hisan var så spänd. Troligtvis beror det i mångt och mycket på att vi inte har varit på någon tävling med så mycket dekorationer överallt tidigare. Vi har ju startat i förklasser till större tävlingar på Flyinge förut. Senast före SM. Men detta var större.
Det är bara för Hisan att vänja sig. Men det är lite svårt att öva på om inte på just tävling.

Här kommer en printscreen från filmen som ser skaplig ut i vart fall. ;)
 
 
Lilla och jag har varit ute på förmiddagen också.

Härligt att köra henne i dagsljus.

Jag har oroat mig över att det kändes som om hon sprang snett när jag varit ute och kört i mörkret. Idag var hon spikrak men också galet pigg.
Vi måste verkligen in och köra lite på Jägers snart igen. Vi får se om det blir på onsdag. Nästa lördag är det ju V75 så då går det inte.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Joli

Men va synd!!:-( fast du får se det som träning precis som du säger:-)

Svar: Det är inte mycket som blivit som tänkt när det gäller vårt tävlande i år. Men det är bara att gilla läget och komma igen nästa år.
Ulrika Lönnqvist

2012-11-16 @ 15:40:06
URL: http://www.jolisporthorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0