Världens läskigaste bomövning

 
Hisan är überpigg just nu. Vilket på sitt sätt är härligt. Han går fram och jag får förhålla i stället för att diva. Det känns lite nytt på Hisan som annars är väldigt bekväm av sig.

Hoppas att detta nya sitter kvar i honom fram över.
 
Men nu skall jag ju bort i helgen så då får jag nog dra ner lite på havren för att över huvudtaget vilja rida på måndag.

Nu till den läskiga bomövningen:
Bommarna låg framme när vi kom till ridhuset så jag tänkte passa på att rida över dem. Det gick ju bra tills Hisan fick syn på de gula bommarna. Ve och fasa! Tur att han inte överumplade mig totalt utan att jag följde med i den skarpa svängen han gjorde.
Vi fick jobba lite på modet för att komma förbi dessa farliga tingestar på ett civilicerat sätt. De rödvita var inte ett dugg läskiga... logiken??

Jag tror att jag gillar det nya bettet skarpt. Hisan svara bra på det så här långt. Vi har ju inte hoppat på riktigt med det än så vi får se hur det känns då.
 
Innan jag red Hisan var jag ute och skrittade Lilla en runda i vagnen. Hon är pigg och glad men får ta det fortsatt lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0