Söndag

Körde Lilla som var fantastiskt fin innan regnet satte igång på riktigt. Vi travade först runt på fältet och sedan tre rakor på rakbanan.
 
Tanken var att jag skulle ha ridit Hisan också men jag blev helt galet blöt, ungefär som om jag hade stigit direkt ur duschen, bara av att mocka ur hagen.
Det blev alltså ingen ridning för jag tappade helt sugen där.
 
Jag hade också tänkt klippa Hisan men min klippmaskin ville inte alls klippa något. Jag gjorde ett försök på bogen men den luggade honom bara.
Jag skall få låna stallägarens maskin men den låter som ett helt tröskverk. Nog för att jag har klippt Hisan med en sådan maskin förr men anledningen till att jag köpte min lilla pluttemaskin var ju lite för att den var hyfsat tyst. Spännade skall det bli i vart fall...
 
Världskuppen i hoppning har startat igen idag gick den i Oslo, kvällen har spenderats med att titta på den inspelade sändningen från SVT.
 
Så häftig har min söndag varit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0