Söthästen <3

Vi klarade det! Kvalet alltså.
 
Men oj vad jag var nervös. Som tur var kom Jan och höll mig sällskap och hjälpte till med allt nödvändligt annars hade det nog inte gått.
 
Lilla satte dessutom nytt rekord och joggade hem det på fina tiden 1.25,1. Det var väl över vad hon var tvungen att göra för att klara kvalet men inte tillräckligt för att klara av ett lopp. Därför skall vi nu träna vidare och inte ge oss på fler utmaningar förrän hon är väl mogen för det. Hon måste börja tävla med de andra och hon måste kunna vara med i loppen. Som det är nu vinner de på 16-tider. Lilla har en bra bit ner till det men hur fort hon utvecklas vet hon bara själv.
Jag har inte bottom. Vi har uppnått de mål jag hade satt för henne som tvååring redan. Jag är så ofantligt nöjd med henne. <3
Här är loppet i rörlig bild.
 
Lilla har bricka 6 och ni följer oss lättast genom att titta efter min rosa dress. Tyvärr klarar inte min kamera av att filma med skärpa när det skymmer så ni får hålla tillgodo med film ur fokus.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Grattis, kul att det går så bra!

Svar: Tack så mycket! :D
Ulrika Lönnqvist

2012-10-17 @ 18:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0