Hoppträning

Torsdagen bjöd inte bara på trav och Jägersro. På kvällen blev det hoppträning för Hisan. 
 
Jag var bra mör på kvällskvisten. Dels hade jag varit uppe tidigt men det berodde inte bara på det. Efter Lillas lopp behövde jag rensa tankarna lite så jag passade på att rida båda Uffes hästar. Inte för att någon av dem gick hårt, men jag rider ju inte tre hästar vanligtvis numera. Alltså... det var en lite vek Ullis som skulle träna själv för Tord. Det innebär hårdträning för mig med mycket tempo. 
 
Vi hoppade en evighetsbana åt båda håll. Hisan kom igång bra men min kraft dog emellanåt och det innebar ett och annat stopp. 
Men när jag orkade var han superfin. 
 
Bjuder på en supersnajsig bild över banan.
 

Fredagen var hästfri för mig och båda hästarna vilade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0