Lördag

Lilla och jag var inne på Jägersro igår morse. 
 
Hon tränar fantastiskt bra och jag letar lopp till henne. I morse var det anmälning till ett som jag har kikat lite på men jag fick kalla fötter och struntade i att anmäla. Jag är rädd för att det blir för hårt motstånd då loppet skulle ha gått fredagen innan derbyt på Jägersro. 
Det kommer fler lopp framöver som jag hoppas blir bättre.
 
Hisan och jag gick en runda i Warren-Haistings. Uppförandet var ok ända tills vi kom längst bort. Då var han tvungen att spunka till det och jag var tvungen att rycka till i grimman för att påkalla uppmärksamheten och hålla honom på backen. 
Bus Hisan.
Jag skall ringa veterinären om återbesökstid på måndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0